می خوای مقاله برای ژورنال سطح بالا چاپ کنی!
پس یه بار برای ترجمه هزینه کن
نیاز به ویرایش نیتیو با گواهی ویرایش داری
بدون واسطه کارتو به مترجم بسپار
نیاز به رفع مشابهت مقاله داری؟
اولین مرکز تخصصی رفع سرقت ادبی در ایران
گزارش مشابهت Ithenticate ارزان ترین در ایران!
صدور گزارش در کمتر از 15 دقیقه

نمونه ترجمه تخصصی بازاریابی درباره اصالت برند در رفتار خرید آنلاین با تاکید بر دلبستگی به برند

نمونه ترجمه از فارسی به انگلیسی
ترجمه  بازاریابی

ترجمه اصطلاحات بازاریابی

اصالت برند به انگلیسی

brand authenticity

خرید اینترنتی به انگلیسی

online shopping

 ترجمه فارسی

اصالت برند در رفتار خرید آنلاین با تاکید بر دلبستگی به برند

امروزه مصرف کنندگان در معرض برند های مختلف محصولات و خدمات قرار گرفته اند و از این رو، کسب سهم بیشتر از مشتریان، مهم ترین دغدغه و اولویت مدیران برند می باشد(چن 2014) .از سوی دیگر بدلیل تنوع برند،مشتریان به دنبال بدست آوردن برند های اصیل برای ارضای نیازهای درونی و بیرونی خود می باشند( دورن 2012) پژوهش ها نشان می دهد که مشتریان در بین تمام ایده های مربوط به برندها و برندسازی، توجه بیشتری به اصالت برنددارند. اما مفهوم اصالت چیست؟ داشتن اصالت و اعتبار برای یک برند به چه معناست؟ساده ترین روش برای پاسخ به این سوال این است که شما برند را به عنوان فرد درنظر بگیرید. هنگامی یک شخصی با اصالت دیده می شود که شخصیت و کارهای او صادقانه بوده و با ارزش ها و اخلاق و عرف جامعه همخوانی داشته باشد که همین نکته در مورد برند نیز صادق است. تقریبا هر برندی اهدافی دارد، که فراتر از سودآوری است که دلیل وجود آن برند را بیان می کند( هالت2004) یمون سینک این موضوع را در کتاب خود با عنوان «شروع با چرایی»بیان می کند.او می گوید که مردم آنچه انجام می دهید را نمی خرند، بلکه دلیلی که آن را انجام می دهید را می خرند. تصمیمات افراد اساسا توسط سیستم لیمبیک مغز که بخش پیش-منطقی و ناشی از احساسات است را مسئول ایجاد حس اعتماد و وفاداری می دانند. بنابراین، هنگامی که انگیزه اقدامات یک برند هدف اصلی آن (و دلیل کارهایی که می کند) باشد، با انگیزه اولیه بسیاری از مشتریان خود مطابقت دارد.(بورلندد2005) بنا به نظر سینک، شرکت های موفق، طوری به مشتریان خود پیام رسانی می کنند که در ابتدا چرایی کارهایی که انجام می دهند، را برای آنها نشان می دهد."چرایی" درونی ترین عنصر پیام برند است و مهم ترین گزاره تمایز کننده ارزش یک برند می باشد."چرایی" نقطه شروع و معیار نهایی اصالت و اعتبار برند است. زمانی که هر نقطه تماس یک برند از هدف اصلی آن (اساسی ترین "چرا") نشات گیرد ، نشان دهنده یک برند اصیل و معتبر است(مولادا2010) . اصالت برند در بلند مدت، موجب صرفه جویی در هزینه ها و حداکثر کردن سود از طریق ارتباط برند و مشتری می شود. نکته این است که اصالت باید واقعی باشد. شما می توانید در مورد اصالت برند در مقابل مشتریان غیر واقعی باشید ، اما به یاد داشته باشید که اگر مشتریان برند شما را مطابق با معیارهای ذکرشده نبیند ، به برند خودتان آسیب رسانده اید.ا(پوسترا 2005) ز سوی دیگر ورود اینترنت به زندگی بشر،تغییرات بنیادینی را در سبک خرید افراد به وجود آورده است.البته رفتار مشتریان در هنگام خرید اینترنتی ، مانند مدل رفتار خرید سنتی ، ناشی از یک سری عوامل فرهنگی ، اجتماعی ، فردی و یا روان شناختی است . محققان در چند سال گذشته، رفتار مشتریان در محیط اینترنتی را بررسی و ضمن شناسایی عوامل تاثیر گذار بر آن، مدل های مختلفی را برای رفتار خرید اینترنتی طراحی کرده اند( گیرل 2008) از طرفی رشدخرید آنلاین در سال های گذشته به طور روزافزون فراگیر شده است، به عنوان مثال در سال2018 در کشور هلند بیش از ۷۰ درصد از جمعیت محصولات و خدمات مورد نیاز خود را آنلاین خریداری کرده اند(لی 2015) از این رو،نیاز است تا مدیران فروشگاه های اینترنتی به علائق و سلایق مشتریانی که بصورت اینترنتی خریدمی کنند توجه توجه داشته باشید و تلاش کنند تا برندهای مورد دلخواه و اصیل مشتریان خود را برای کامل کردن سبد خرید آنها ارائه دهند تا بتوانند رفتاری مشتریان را بهتر و واقعی تر تحلیل نمایند (فنگ و شن 2013 ) با توجه به توضیحات فوق و خلاء مطالعاتی موجود می توان گفت که امروزه به علت افزایش رقابت در خرید اینترنتی در غالب تحقیقات صورت گرفته اصالت برند محصولات مورد غفلت واقع شده است ،لذا مسئله اصلی این پژوهش پاسخ به این سوال است که پیش زمینه ها و پیامدهای اثر گذار بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین چگونه است ؟ انتظار بر این است با انجام این پژوهش؛ بتوان الگویی علمی در حوزه مطالعاتی پژوهش و همچنین کاربردی برای جامعه مورد مطالعه و مخاطب این پژوهش ارائه دهد.
ترجمه انگلیسی

The concept of brand authenticity in online shopping behavior with an emphasize on brand attachment

People are exposed to a wide range of advertisements for products and services every day. Wining more customer share is the main concern and priority of brand managers (Chen, 2014). Given the diversity of brands, customers look for authentic brands to meet their internal and external needs (Dorren, 2012). Studies have shown that among different ideas for branding, customers pay more attention to brand authenticity. However, what is the concept of authenticity? What does it mean being authentic and having credentials for a brand? The easiest way to answer this is to assume a brand as an individual. An individual is considered authentic when their character and works are seen as genuine and matched with society’s norms. The same is true for brands. Almost every brand has a specific goal that is beyond profiting and expresses the reason for existence of the brand (Holt, 2004). Yemon Sink explains this in his book “beginning by the way.” He writes that rather than buying what you do, people buy why you do. Decisions are made by the limbic system of the brain so that the pre-logic section, that is affected by feelings, is in charge of the sense of trust and loyalty. Therefore, when the motivation of an authentic brand (the reason for its activity) is the same as its main objective, it matches with the primary motivation of many of its customers (Beverland, 2005). According to Sink, successful firms make sure to express the “why” for their work in the messages they sent to customers. The “why” is the most internal element in a brand message and the main statement that distinguishes the value of a brand. The “why” is the starting point and the final measure of authenticity and credentials of a brand. A brand is considered authentic and creditable when every contact points of a brand are based on its main goal (the main “why”) (Molleda, 2010). Brand authenticity in long-term results in saving costs and maximizing profit through brand-customer relationship. The point is that authenticity should be real. A brand can pose to be authentic before its customers; however, this might backfire when they find the inconsistency with the claim principles (Postrel 2005). On the other hand, introduction of the Internet into the everyday life has created fundamental changes in peoples’ shopping style. It is notable that online shopping behavior, like traditional shopping behavior, is rooted in a set of cultural, social, personal, and psychological factors. Over the past years, researchers have studied online shopping behaviors and designed different models of online shopping behavior by identifying the factors (Girl, 2008). The growth rate of online shopping over the past few years is staggering; for instance, more that 70% of the population in the Netherlands purchased services and goods online in 2018 (Lee, 2015). Therefore, it is imperative for online stores to pay more attention to the interests and taste of online shoppers. They need to fill customers’ online shopping carts with authentic brands preferred by the customer and have a better evaluation of the shoppers’ behavior (Geng Shen, 2013). Given the above introduction and the literature gap, one may say that brand authenticity has not received the attention it merits by research works in this field. Therefore, the main problem that the present paper tries to answer is what are the backgrounds and consequences that affect brand authenticity in online shopping behavior? The author tries to introduce a scientific model for theoretical and applied studies on the study population.

قیمت ترجمه مقاله isi بازاریابی و قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی بازاریابی

قیمت ترجمه تخصصی بازاریابی - سفارش ترجمه تخصصی بازاریابی

محاسبه قیمت

سفارش ترجمه تخصصی بازاریابی

لطفا جهت سفارش ترجمه تخصصی بازاریابی و تعیین هزینه، فایل خود را ارسال کنید.

ارسال فایل بیشتر

کانال تلگرام ترجمه لبخند برای مطالعه بیشتر در مورد نگارش آکادمیک و نکات مهم به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید.

لینک های مفید

  • پس از ترجمه چکیده نوبت به ترجمه مقاله آی اس آی میرسد، برای مشاهده نکات آموزشی در زمینه ترجمه آی اس ای به صفحه اموزش نگارش آکادمیک مراجعه کنید.
  • همچنین برای مشاهده نرخ ترجمه آی اس آی و آشنایی بیشتر با مجلات آی اس آی به صفحه ترجمه آی اس آی مراجعه کنید
  • اگر قبلا مقاله خود را ترجمه کرده اید و داور مجله از نظر نگارشی به مقاله ایراد گرفته، می توانید هزینه ویرایش مقالات آی اس آی با کیفیت نیتیو را همراه با نکات آموزشی در ویرایش نیتیو مشاهده کنید.
  • اگر مقاله شما به دلیل ایراد پلاجریزم (دزدی ادبی) مردود شده، جهت آشنایی با دزدی ادبی یا پلاجریزم صفه رفع پلاجریزم بروید
  • رزمه نویسی یکی از مهارتهای افراد موفق و حرفه ای در عصر حاضر است، یک رزومه استاندارد و مطابق با اصول گام اول در کسب شغل مناسب شماست. برای آشنایی با مهارتهای رزومه نویسی به صفحه آموزش رزومه نویسی بروید
liveChat
×
راه های ارتباط با ما:
×

ترجمه تخصصی لبخند جهت ارائه خدمات و تجربه ای بهتر به شما، از کوکی استفاده می کند.

لطفا با بیان نظر خود ما را در ارتقاء کیفیت این صفحه یاری کنید

میانگین میزان رضایت کاربران 84% آیا مطالب این صفحه برای شما مفید بود؟ happy face unhappy face
نمونه ترجمه آی اس آی ترجمه مقاله مدیریتی ترجمه مقاله حسابداری ترجمه مقاله مهندسی صنایع ترجمه مقاله پزشکی ترجمه مقاله روانشناسی ترجمه مقاله پرستاری ترجمه مقاله بهداشت محیط ترجمه مقاله پریفیوژن قلبی ترجمه مقاله نانو فیزیک ترجمه مقاله نانو فیزیک ترجمه مقاله صنایع غذایی ترجمه مقاله فلسفی ترجمه مقاله ادبی ترجمه مقاله حقوقی ترجمه مقاله تاریخ ادبیات ترجمه مقاله فقهی ترجمه مقاله کشاورزی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه مقاله علوم سیاسی ترجمه مقاله هوش مصنوعی
با ما همراه شوید: اینستاگرام ترجمه لبخند فیسبوک ترجمه لبخند لینکدین ترجمه لبخند تلگرام ترجمه لبخند یوتیوب ترجمه لبخند یوتیوب ترجمه آپارات طراحی و اجرا: خدمات ترجمه لبخند
کلیه حقوق متعلق به دفتر خدمات ترجمه لبخند است.
© 2010-2024
با ما تماس بگیرید:
تلفن ترجمه لبخند02634421844
موبایل ترجمه لبخند09198220164
موبایل ترجمه لبخند 09198385716
ایمیل ترجمه لبخند Labkhand.office@gmail.com